זוהי רשימה קצרה של השאלות הנפוצות ביותר שלנו. לקבלת מידע נוסף על אי-סרב, יש ליצור קשר בלחיצה כאן.
ברגע שהתשלום שלך מתקבל, התהליך לוקח עד כ-20 דקות לקבלת פרטי ההתחברות לממשק הניהול של השירות. המייל יכול להגיע לתיקיית הספאם בדוא"ל.
אם אינך מקבל את פרטי ההתחברות אחרי 20 דקות, צור קשר עם התמיכה הטכנית על ידי פתיחת כרטיסיית פניה במשתמש שלך במערכת הלקוחות. צוות התמיכה יטפל ויגיב בהקדם האפשרי.
כל השרתים מוגדרים ישר לאחר התשלום והפרטים ישלחו למייל.
כמובן, את השרת אפשר לשדרג בתשלום דרך מערכת הלקוחות ובמידה והאפשרות אינה זמינה יש ליצור עם צוות התמיכה בפתיחת כרטיסיית פניה במערכת הלקוחות.
אנו מקבלים PayPal (עמלת התשלום על המשלם, 1.20שקל + 3.20% מכלל העסקה) וכל כרטיסי אשראי / חיוב של החברות הגדולות (ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס) , ביטקוין והעברה בנקאית.
אנו לא שומרים שום פרטים של כרטיס האשראי במערכת, וכמובן שהם אינם מגיעים אלינו.
במידה ואתה רוכש שרת משחק אתה מקבל פאנל יחודי ומותאם לעסק בשם GameCP , במידה ואתה רוכש אחסון אתר אתה מקבל פאנל מסוג DirectAdmin.
כל שרתי המשחק מגיעים עם מסד נתונים בחינם ביחד עם שרת המשחק שרכשתם, את הפרטים למסד תקבלו במייל.
במידה והנך רוכש שרת משחק או חבילה כלשהי מעל ל50 ש"ח זכותך לקבל אחסון אתר בחינם, בשביל לקבל את הפרטים לאחסון יש לפתוח כרטיסיית פנייה במערכת הלקוחות.
במידה ולא קיבלת מייל כלל עם פרטי החשבון, בדוק קודם את תיקיית הספאם במידה וגם בתיקיית הספאם אין מייל אז פתח כרטיסיית פניה במערכת הלקוחות עם פרטי המקרה ונענה בהקדם האפשרי.
האחסון שלך יהיה זמין 99.99% מהזמן, אם האחסון שלך לא יהיה זמין, פתח כרטיסיית פניה במערכת הלקוחות בכדי שנוכל לטפל בזה.
אתה מקבל גישת FTP מלאה עם כל שרתי המשחק שלנו.
השרת שלך יושעה יום אחרי שהתשלום לשרת לא הגיע, אנו מביאים 5 ימים מרגע ההשעייה להסדיר תשלום. במידה ותשלום לא הוסדר באותם ימים השרת יימחק.
כן, אבל עם זמן מענה יותר ארוך מהתמיכה במערכת הלקוחות.
אנו מארחים שרתי משחק\שרתים וירטואלים ואחסוני אתרים במיקומים הבאים: